Amanda update

Här kommer lite hälsnigar från en väldigt jetlagad tjej haha. Mitt dygn är fortfarande helt upp och ner. Just nu sover jag till 3 på eftermiddagen vilket vanligvis inte alls är likt mig.
Att öppna datorn har liksom inte funnits ork till. 
 
Mer om USA kommer i ett senare inlägg!
 
Yngves update är dessvärre inte speciellt bra. Under tiden jag varit i USA har både kiropraktor och massör varit ute hos Yngve men jag tycker fortfarande inte han är helt bra. Och när jag red, ungefär 30 minuter in på ridpasset började han halta med höger bakben. Det här var två dagar sen. SUCK. Sen som plåster på såret så svullnade hela hans öga upp igår.
 
Det positiva är i alla fall att han inte längre är halt så det kanske var något tillfälligt, och ögat är bra nu. 
 
Ska ta det lungt, se att de håller sig och långtsamt sätta igång honom. Om han är ok försöka träna nu när Lisa är tillbaka. Om han inte känns bra så får vi ta ut veterinär helt enkelt. 
 
Liten skrutt igår med kylpaddar och backontrack. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0