Student

Har haft några helt galna dagar känns det som.
Min dator har varit på lagning och är nu tillbaka och går att använda tillvidare, nationella prov har skrivits och man har varit student. 
Igår kom jag inte hem förrän 4 på morgonen haha och det var egentligen bara upp igen för att åka på mösspåtagning. Men nu har jag äntligen en stund för mig själv! Ska redigera bilder på Tove och blogga lite (kanske sova) och sen åka till stallet! Imorgon ska jag vara funktionär på VRK hela dagen också på Majhoppet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina ni är!! <3

2013-05-02 @ 00:13:08
Postat av: Anja

Jättefin blogg! :)

2013-05-05 @ 10:44:38
URL: http://castarha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0