Snygga kavajer

Fem snygga kavajer, både hoppning och dressyr. 
 
Pikeur Diana
en av de snyggaste kavajerna att tävla dressyr i. Figursydd, klassisk, Älskar den!
Animo Lou
Figursydd kavaj med bling. Den svarta är snygg i dressyren och den blå snygg i hoppning. Finns även i fler färger. Mycket fin!
Spooks Showjacket
Väldigt snygg i hoppning, passar inte riktigt in i dressyren. Gillar dock inte den svarta. Men den blåa är helt galet snygg!
Equiline Maia
Förmodligen en av de snyggaste kavajerna någonsin. Passar både i hoppning och dressyr. De beigea detaljerna tillsammans med blinget gör den oemotståndlig. Jag var dum som inte köpte den då den var på rea för den kostar om jag inte minns fel runt 5-6 tusen kronor. Helt galet, men vilket skönhet. 
 
 
Ganimedes kavaj
Är man sugen på frack men inte i de klasserna än är denna perfekt. Den är precis som en vanlig tävlingskavaj men öppen framtill. Helt galet snyggt enligt mig. Då syns det om man har ett snyggt blingat skärp osv. Synd att den inte hade mer detaljer bara!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga! Synd att jag precis har köpt en ny, haha ;)

2013-04-26 @ 20:41:57
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Malin

Den bruna ser ut som en sån här dräkt som man har när man klär ut sig till pepparkaksgubbe! XD

2013-04-28 @ 10:05:50

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0