Sjuk bloggare nummer två

Haha! Ja, när jag läste Amandas inlägg om att hon var sjuk kunde jag inte låta bli att skratta.
De som träffat mig senaste veckorna vet att min röst varit lite halvdan, jag har inte kunnat prata normalt eftersom att jag varit oerhört hes, och så har det varit sedan mars. Jag har väldigt svårt att ta det lugnt eftersom att jag vill göra saker hela tiden så jag har ridit, tränat och jobbat som vanligt i alla fall.
 
Natten mellan söndag och måndag vaknade jag mitt i natten av att jag bara skakade, kunde inte röra mig överhuvudtaget, gick i alla fall till skolan igår trots 38,5 graders feber (min normaltemp är 35,4) och fick tid hos Vårdcentralen där jag fick ta något prov. Vårdcentralen ringde på förmiddagen och sa att jag har någon konstig form av halsfluss, så penicillin i tio dagar gäller för mig.
Jag ska försöka ta det lugnt resten av den här veckan men i helgen SKA jag rida och jobba. Har dessutom träning på söndag, då SKA jag vara frisk.
Antargo & Helena och Tove & Amoure fotad av Sara för ett par veckor sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0