Låång dag!

Skulle publicerat tidigare idag om vad jag gjort men det kommer väl nu istället! 

På morgonen var jag uppe och åkte på dressyrtävling med Moa och Oreo! Oreo är ju ponnyn jag brukade rida förut.
Första klassen gick jättebra, 64% och precis utanför placering. Sen var det 6 timmar till nästa start så vi åkte hem emellan eftersom vi hade så nära till Stäket. 
 
Då passade jag på att skritta Yngve, vilket gick jättebra! Han var pigg och glad. VI gjorde debut på ridbanan och det var mys. Bara skritt barbacka. Tränade jätte mycket halter och kändes som om de verkligen satt! 
Efter det kunde jag åka hem medan Moa åkte till nästa klassen med de andra. Där gick det också jättebra, 65% och de kanske blir placerade!
Hemma vilade jag i knappt en timma innan det bar mot Vallentuna för att förbereda inför imorgon. Vi byggde dressyrstaket och fick våra schabrak osv. 
 
Nu är jag hemma och ska äta och om en timma åker jag till stallet igen för att bada, packa, putsa och ha kvällsfodring!
TAGGA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0