Duktig ponny!

Seg tävlingsdag idag, massor med väntan innan första klassen så Amoure var lite trött i huvudet. I alla fall skötte han sig jättebra, två ned i 90 cm och tre i 1 m men annars kändes han väldigt framme och trevlig.
Kom lite nära, eftersom att han var trött, därav nedslagen.
Tycker han var duktig som kämpade på trots all väntan :)

Kärt återseende för helbrorsorna Bellman (min Amoure) och Mårten (stora Amoure) blev det också, jättekul då de var väldigt lika! Förhoppningsvis får jag tag på lite bilder som togs på dem två tillsammans :D

Nu ska jag skynda mig hem och duscha innan jag ska vidare in till stan för att äta på restaurang med några vänner. Skriver mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0