Dressyra

Om det nu finns ett uttryck som heter så haha. Men som jag sa tidigare så ska jag försöka rida lite dressyr nu på morgonen. Han har gått väldigt lungt och bara ute sen programridningen så hoppas det känns bra idag. Fokus blir nog lite mer LA idag tror jag, om han känns bra för det. 
 
I tisdags red min lillasyster Yngve på slingan eftersom hoppningen var inställd på grund av ridhuset. Men Yngve måste få skutta lite tyckte vi så Linda hoppade honom lite på stockarna där nere. 
 
Han laddade till max och drog fullt gärn på stockarna så han måste tyckt det var kalas! Det var ju ett tag sist det gick att hoppa där ute. 
Lite filmer från i tisdags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0