Amoure 25/4-13

Idag red jag första ridpasset sedan i lördags då vi tävlade, eftersom att jag har varit sjuk.
I söndags fick han ju gå en promenad, i måndags vilade han och mina föräldrar tog hand om honom, i tisdags blev det longering en liten stund och igår red min medryttare.
 
Det blev lite lätt dressyr på ridbanan, dock inget ordentligt då jag skulle prova en annan hoppsadel, och inte hade någon vidare ork.
Amoure kändes lite hård och var svår att ställa igenom, så det jobbade jag med. På slutet kändes han mjuk.
Jobbade med lite olika gymnastiserande övningar, ibland sprang han iväg men för det mesta kändes han lugn.
Verkligen inget superpass men under omständigheterna bra ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Det där HV polo schabrak är så otroligt snyggt!!

2013-04-25 @ 21:22:41
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin han är! Han passar sjukt bra i schabraket, jag vill också ha ett sånt ;)

2013-04-26 @ 07:12:12
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0