Terräng i Nyköping 5 september

I onsdags var vi och terrängtränade i Nyköping, där jag även ska tävla nästa helg :)
Amoure visste vad som gällde och var väldigt taggad! Förra träningen var jag väldigt ofokuserad så jag hade redan från början bestämt mig för att jag skulle rida mycket bättre, vilket jag förstås gjorde då ;)
Vi började med att galoppera och hoppa fram på en liten låda vilket gick bra, och sedan gick vi vidare till en liten bana på tre hinder, en stock på runt 70 cm som vi hoppade två hinder och en annan upphöjd stock på 90 cm.
Sedan var det vatten, tyckte att vattnet var väldigt fint faktiskt, hoppade även en rulle i närheten av vattnet.
Fortsatte med kombination, upphopp, nedhopp, smalhinder, grav, stenmur och två hus (70 och 80) och allting gjordes väldigt enkelt av min fina ponny :D
Riktigt, riktigt nöjd med honom. Han var verkligen SUPER duktig!
Pausar uppe på kullen :'>

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0