Snygga boots!

Jag tycker att det är väldigt snyggt att ha en lite diskretare, matchad outfit när man tävlar fälttävlan. Nu menar jag inte att det behöver vara en diskret färg (rosa, turkost, oranget, rött osv är ursnyggt!) men allt kan inte vara den färgen. Enligt min åsikt är det riktigt snyggt och man har ett pannband, schabrak, tröja och boots i samma färg. Det är en perfekt kombination!
Jag vill köpa på mig lite fler härliga boots (har två par turkosa och ett par bruna i nuläget). Jag älskar PC-bootsen och tycker att de har bra kvalité med tanke på vad de utsätts för, dock kostar de lite. 
I nuläget skulle jag vilja ha framförallt ett par orangea, men även ett par röda och ett par blå.
Det jag undrar över är om Hööks liknande (Expert X-country) boots, som går loss för en betydligt billigare peng, är okej kvalitémässigt? Terrängutrustning måste ha bra kvalité.
Någon som vet? :D

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Tove! Jag skulle jättegärna vilja ha en design+header om du har tid nångång. Det kostar väl fortfarande 50kr? (: Isåfall skulle jag kunna betala när vi träffas på söndag. Svara gärna på min blogg eller i mejl, kram!

2012-09-27 @ 15:59:58
URL: http://londonryttaren.blogg.se
Postat av: Elin

Jag har sådana från Hööks, de röda. Har dock bara hunnit använda de en gång, men jag gillar dem och de är riktigt snygga på! Finns bilder på min blogg jag har tillsammans med mina kompisar, http://ungaryttares.blogg.se, på kategorin Elins inlägg. Men kan absolut rekommendera bootsen, absolut nöjd med dem efter redan första användningen.

2012-09-27 @ 19:22:42
URL: http://eliinlinneas.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0