Nu j*vlar!

Ska berätta varför bloggningen inte blivit av.

Först och främst bestämde jag ju mig för att inte blogga tills vi alla var lika aktiva, för som ni vet har jag inga problem men att göra typ 9 inlägg per dag haha. 
Men sen krashade vårt internet för några dagar sen. Alltså har vi inte haft något internet och jag har inte heller haft 3G på telefonen. PLUS att bloggappen inte fungerar. Det har alltså inte varit enkelt. Nu har pappa köpt nytt internet som kom precis så nu kan jag blogga!
Som om inte det var nog fick jag söndagkväll jättehög feber. Jag låg hela måndagen helt handikappad med väldigt hög feber i min soffa. 
Idag är jag hemma, även idag med feber men jag kan stå upp idag! haha. Som om inte det räckte känns det som om mitt huvud ska sprängas hela tiden och min hals har dött så har ingen röst. 
Det här är inte alls bra för jag missar lektioner i skolan som jag inte kan missa och bloggningen lider. 
Just nu känner jag mig pigg så ska försöka skriva lite inlägg!
 
Planen var igår att jobba NH med Yngve men Linda åkte dit istället och fixade allting bara. Idag är hon där också och skulle rida lite på slingan tror jag (:
Imorgon om jag orkar ska jag försöka ta mig till stallet!
Min lilleskrutt <3
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Jaa den är jättefin! :D
Jaaaaa hoppas du kan åka med, skulle vara JÄTTEROLIGT!! :D fast kan inte lova att det kommer gå så bra då! sattsar på att komma runt iallafall haha <3

2012-09-04 @ 19:39:30
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0