Min dag

Idag hade jag uttag så det var tänkt att jag och Martina (Oscar) skulle rida ut, men det har regnat sedan igår så vi kände oss inte så jättetaggade, speciellt inte med tanke på att regnet tilltog när vi skulle rida...
Istället bestämde vi oss för att hoppa lite i ridhuset, eftersom att det inte var en enda människa i stallet och ridhuset därmed var ledigt :D
Vi byggde fram en liten, smal mur, ett smalhinder med däck under samt en linje med två räcken :)
Amoure var riktigt taggad och tyckte det var jättekul! Allt var okomplicerat men den smala muren var lite konstig.
Linjen med de två räckena hade fyra galoppsprång mellan och vi avslutade när andra hindret låg på drygt 1m, och det kändes busenkelt :)
 
Sedan åkte Martina och jag till Stockholm ridsport och shoppade lite, bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0