Åh vet ni vad jag gjorde idag?!

Jag hoppade min lilla bebis. Första gången faktiskt då jag går i en dressyrgrupp. Men idag red jag igen i min gamla markarbetes/hopp-grupp och nu idag var det hoppning.
 
Vi hoppade först ett räcke, i trav och galopp. Sedan hoppade vi en oxer. Och i slutet satte Rebecka ihop allt till en liten bana. Det var sååå kul! Galet längesen jag hoppade! Sist jag hoppade lär ha varit när jag red på Vallentuna Ridskola och det är fleraflera månader sen. Men det var såå kul. Haha säger det hela tiden, men åh det var verkligen det!! Känner att hoppningen skulle kunna hjälpa väldigt mycket i dressyren för jag känner att hennes vänster sida hon har problem med för arbeta mycket då vi rider olika vägar i hoppningen. När hästar tycker det är jobbigt brukar vissa sakta in, men när jag kommer åt henne i hoppningen så har hon redan farten mot hinderna osv, hahaha sämst förklarat! Men är övertrött, och mina vänner sitter och pratar och skrattar så har svårt att koncentrera sig. Därav ett lite oseriöst inlägg nu på kvällen. Orkar inte med mig själv!

Vi sitter och gör en ny header och design just nu! Så förändringar på bloggen kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0