Yngve torsdag 1:a November

Hästarna brallade runt i hagen ett bra tag och lekte innan jag fick in token. Han var väldigt upphetsad då och det var mer han som tog med mig in i stallet än jag som tog in honom. 
Jag och Tove hade tänkt att skritta ut men vi båda var trötta och jag kändemig hängig så orkade inte bråka med lillen så vi red inne. 
Jag trodde han skulle vara galen eftersom han vilade igår och vildade sig ute haha men han var HELT motsatsen. Det var som om någon gett honom lugnande. 
Tog det ganska lugnt och red honom i låg form nästan hela tiden förutom i slutet då jag red igenom LB:3 igen och det kändes faktiskt jättebra trots att han inte var så explosiv.
 
Väl inne i stallet fick han stå i gången och vänta på att äta medan jag smörjde allt och så. I vanliga fall hade han stått och skrapat och hållt på men han stod och sov, gullet. Tänket att han kanske inte var helt ok men de flesta hästarna var så och Amoure var också väldigt lugn! Måste varit en sån dag. Han var gosig idag i alla fall och fick massor med pussar! (fast det får han alltid)
 
bjuder på dessa två. Kanske har lagt upp dem förut men bilder som mamma tar lite här och var runt tävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0