Vår sämsa tävling

Mycket snack om då det går bra men ibland går det dåligt!
 
Egentligen är det inte vår sämsta i känsan utan i resultat. Det blev väldigt många missar. 
Hela dagen var väl lite kaos eftersom tränset gick sönder innan första klassen och hann inte rida fram osv. 
Men i andra klassen hade vi alla möjligheter till att vara bäst, det tyckte Yngve, fast kanske lite för mycket. 
Han var väldigt glad och ville bara göra rätt rätt rätt och var jätte pigg och glad. Han kändes super men det blev för mycket missar eftersom jag red med lite för tydliga hjälper och Yngve ville liksom göra allt lite själv mer än att lyssna haha. Fast jag red honom inte riktigt böjd för skänkeln heller såå. My bad. 
Jag var dock bara glad efter jag ridit men reslutatet var ju inte så kul. 
Dock var det verkligen en av det bästa tävlingarna jag varit på så lär lätt åka dit i vår igen!
Haha mamma är så rolig då vi gör missar XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0