Tävlingsmål för vår 2013 och höst 2013

Mina mål för Yngve 2013 blir framför allt att vi blir lite mer säkra, lite mindre missar osv. Sedan missar som har med att det är jobbigt för honom är ok men vill att han ska bli mer säker och jag mindre nervös. 
 
Vår:
Jag vill rida på godkänt i LB:3, och fortätta på att rida på över godkänt i LB:2. Sedan vill jag nog lyckas bli placerad i LB:1 och kanske vinna en LC. Men största fokuset blir inte att åka ut på de lätta klasserna utan rida LB:2 och LB:3 och vara nöjd. 
 
Sedan vill jag dedutera LA:1. Kanske på klubbtävling eller så. Men jag behöver inte vara godkänd, utan jag vill bara att vi gör vårat bästa!
 
Höst:
Här vill jag ha placeringar i LB och rida LA:1 på godkänt och även börja rida LA:3 och 4. Kan inte riktigt säga mer här för det beror lite på hur det går i vår! 

Men målen i helhet är egentligen att jag ska vara nöjd, oberoende på procent! Och nöjd är jag då vi båda försöker vårat bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0