Sammanfattning - tävlingar

Det här året har jag tävlat Fleur 3 gånger. Det innebär 5 starter totalt. Men det är inte slut än, den 9 december ska vi starta våran sista tävling innan vinteruppehållet!

Våran första tävling tillsammans var den 3 juni i år, lokalt hemma på Högvreten. Vi red en LB:2a på 54,66%. Helt okej procent med tanke på att jag ridit henne i någon månad och den var våran debut på tävlingsbanorna. 

Våran andra tävling tillsammans var den 9 september. Också en lokal hemmatävling. Då red vi LB:2 och LB:3. I LB:2an red vi på 61,66%, och i LB:3an red vi på 56,06%.


Våran tredje tävling tillsammans, som även är våran senaste. Var en lokal tävling på Vällingby. Där red vi klasserna LB:2 och LB:3. Första gången Fleur var ute på 4-5 år, vilket resulterade i spänd ponny! Dålig procent, 49% i båda, men med mer rutiner så kommer det här bli super med att åka ut på tävlingar.
Sedan får ni inte glömma att jag tävlar bland storhästar med min lilla ponny. Så konkuransen är mycket hög, och lilla Fleur kan inte jämnföra sig med stora hästar på mankhöjden 170. Men vi tävlar för att ha kul!

NU TAGGAR VI LA:1 OM TRE VECKOR!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fina ni är <3

2012-11-25 @ 12:37:43
URL: http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0