Mål med min ridning

Jag har aldrig haft några specifika mål med min ridning, jag har alltid sagt att jag rider för att jag tycker att det är kul och för att jag vill utvecklas.
Jag vill ju också tävla, och blir förstås väldigt glad när jag kommer hem med en rosett men mitt mål har aldrig varit att tävla de och de klasserna, starta de och de tävlingarna och vinna det och det. Förrän jag fick Amoure.
Jag köpte Amoure som ett roligt projekt, en ponny att utbilda själv och klättra lite i klasserna med, vilket vi också har gjort i hans egen takt. Självklart har jag mål över vad han ska kunna när han i framtiden säljs/lånas ut, det är väl inte konstigt?
 
Mål med Amoure:
- Starta 110 hoppning
- Starta LA dressyr (inte prioriterat)
- Starta 1* fälttävlan
För att kunna klara dessa mål behöver vi träna mycket, och det är förstås även det ett mål. Att träna mycket för att utvecklas.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggt schabrak! :)

2012-11-15 @ 20:30:46
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0