Långt till stall?

 
Vissa har eget stall och vissa kan gå till stallet på bara några minuter. Andra bor nästan en timma iväg från hästen.
 
 
Vi bor dock bara 10 minuter iväg med bil till stallet, 25 minuter med cykel och 35 minuter med buss! Vi bor i en villa i ett typiskt villa område utanför stockholm. Det tar ca 20 minuter med tåg till centralen, så snabbt till stan men ändå så bor vi på landet!
 
Jag tycker faktiskt det är riktigt bra! För det finns många bra tävlingsplatser lite mer utanför stan + att i nästan alla fall är stallen lite bättre dessto längre bort från stan man kommer (då tänker jag på utevistelse, hagar, ridvägar osv)
 
Skulle dock inte ha något emot att bo två minuter iväg från stallet och kanske 10 minuter iväg från stan, men man kan väll inte få allt här i livet haha!
 
Hur bor ni och har ni långt till stallet?
 
Huset typ fem år sedan haha!
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Har ca 1 och halv timme till stallet med buss/pendel och 40 min med bil.
Men från skolan tar det 20 min med buss :).

2012-11-17 @ 15:24:04
URL: http://ponnykonst.blogg.se
Postat av: Elin

Bor på en gård ca 600 m från stallet så det tar bara några få minuter med cykel. Och på sommaren har jag hästarna i en hage precis utanför huset :)

2012-11-17 @ 15:44:30
Postat av: Tuuli Elmgren

Jag har 20 min med bil (:

2012-11-17 @ 20:46:22
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0