Gillar/Ogillar

Snor Saras ide eftersom jag tyckte den var så bra!
 
Gillar:
Att Yngve är ganska lydig och jobbar på bra just nu! inga stora problem!
Mitt schema i skolan
Mina vänner! Känner att jag har tid att umgås vilket det varit lite brist på tidigare. 
Bloggen! Det rullar på bra nu
Tränar mycket, och har mycket olika nya tips från många nya tränare!
Debut i LB:3 på söndag, känns bra!
 
Ogillar:
Vinter, mörker och kyla. Finns inget värre
Galoppen med Yngve går långsamt, för långsamt! 
Att dagarna är så korta. Behöver minst 5 timmar till per dag tack. 
Att släp kostar så mycket och jag måste betala det själv. Skulle kunna köpa en bra häst för priset av ett släp.
 
 
GE MIG SOMMAR OCH VÄRME! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0