Gårdagens ridpass 13/11 - Korvete

Fick rida Korvete som jag trodde!

I början så kändes hon jätte orolig i formen, antingen var hon för hög eller så kändes hon framtung och jobbig. Men gjorde det bästa av situationen och började rida henne framframfram. När hon kom fram i det tempot jag ville, så blev även formen finare, bättre och stadigare! Fick en bra känsla i traven. Gjorde några ökningar och dom kändes bra! Galoppen kändes också bra, satt bara och njöt, för jag hade henne redan där. Där jag ville ha henne.

Efter gårddagens ridpass, så är jag faktiskt taggad inför söndag! Fast vet ni vad jag kom på nu??? Har inte kollat hur LA:1an är, ops.. Dax och göra det kanske.

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅ!! LA1 är ju ett as roligt program! Det händer saker hela tiden och bara är allmänt roligt :D

2012-11-14 @ 18:44:26

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0