Ett litet problem

Jag har nog ett lite udda problem i nuläget.
Alla Amoures sadelgjordar är för långa. Snacka om idiotiskt problem, eller hur?
Han har blivit så slimmad nu mot vad han varit tidigare och jag har inte riktigt hunnit med, så nu måste det inhandlas åtminstone en ny dressyrgjord och en hoppgjord. De jag har nu är 60 respektive 120 cm men han ska få en som är 45/50 och en som är 110 cm istället. Den enda 110 gjorden jag har är en syntetgjord som jag använder ibland vid uteritter.
Känns ändå väldigt kul att han blivit så pass fit, eftersom att han varit lite "bebistjock" tidigare. Träningen ger resultat :D
Dessa två tror jag att det blir, har en sådan hoppgjord som jag är nöjd med (för stor), och det är helt okej pris på dressyrgjorden. Båda från Hööks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0