En sista...?

Åh har beslutsångest. 
 
Nu var ju verkligen tävlingssäsongen slut och måste erkänna att det är väldigt väldigt skönt. Slippa gå upp typ 5 på morgonen, frysa, knoppa, hantera nervös häst haha osv. 
Men vallentuna ska ha en sista advenstsdressyr och Moa ska dit med Oreo som står i samma stall och jag får åka med dem om jag vill. 
 
Väldigt skönt och det går ju bara på typ två timmar så är man hemma. Men jag är fortfarande inte helt säker på att jag orkar. 
Klasserna är LC:1 LB:1 och i så fall rider jag båda eller bara LB:1. En anledning till är att jag verkligen gillar Vallentuna och vore kul att bara få åka dit!
Haha bild från sist vi var där på klubbtävling! :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Varför har du valt att rida med bred nosgrimma? finner det någon bättre funktion eller bara för det är snyggg? :) kram

2012-11-27 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0