dressystövlar

Har fått en fråga angående mina dressyrstövlar som jag beställt från Holland, om de kommit fram. 
Och jag har också undrat var de tagit vägen eftersom de skulle vara framme 15 oktober, nu är det 5 november. Så mailade dem och de sa att de skulle få in en bunt med stövlar nu i veckan och hoppades att mina skulle vara med där och i så fall får jag dem inom en vecka. 
Annars skulle de ta reda på var det tagit vägen. Hoppas de verkligen kommit fram till sverige nu och att jag inte råkar ut för samma problem som Ingrid i Dressyrmupparna med sina stövlar för det har jag inge lust med. 
 
Dessutom längtar jag verkligen efter dem!

Dessutom har jag beställt något annat som är på väg...hehehe, har med bloggen att göra! Vill ni gissa? Om någon gissar rätt blir det en rejäl länkning då den dyker upp! 
 
Jag hoppas att sövlarna ser ut så här då jag får hem dem!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh, älskar designen!

2012-11-07 @ 15:09:03
URL: http://mirakelponnys.blogg.se
Postat av: Elin Karlsson

Mahaha, jag tror att det är en sponsring till en Bloggtävling..? ;)))

2012-11-07 @ 20:20:54
Postat av: erin

Jackor med brodyr på där det står granaryttarna ;)

2012-11-07 @ 22:03:10

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0