Dressyrkurs i mellandagarna

I mellandagarna ska jag, som jag tagit upp tidigare, träna för Malin Cohlin som kommer ifrån Lövsta stuteri. Hon har sedan hon var 15 år gammal tränat för Tinne Wilhelmsson. Hur coolt är inte det?!?!

Jag tror att jag och Fleur kommer lära oss grymt mycket dom här fyra dagarna som kursen är. Det kommer nog ge mig och Fleur väldigt mycket,och vi kommer nog bli bättre än någonsin tills våren då vi ska prestera på tävlingbanorna! Ser väldigt mycket fram emot kursen, och ännu mer fram emot våren och alla tävlingar som kommer. Vilken lycka jag har som har Fleur, och att just jag får den här möjligheten av Kjelle.

Gamla bilder från förra våren på mig och bästa hästen.

Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Kjälle är grym! Han lärde mig verkligen att rida!

2012-11-22 @ 23:22:07
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina ni är :)

2012-11-24 @ 08:09:29
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0