Coldplay kväll

Ja som ni trogna läsare vet så är jag ju ett enormt coldplayfan och går på massa konserter och så. 
Ikväll var det premiär på Coldplay Live 2012 filmen och den skulle bara visas en gång på bio över hela världen just idag så då var jag där!
Det var så klart fantastiskt och kul att återuppleva alla konserter igen, fast nu på bio. Grät lite och sjöng med i alla låtar osv. Nu känns det väldigt jobbigt att man inte kan se dem på ett tag, men man vet aldrig hehehe...
 
aja idag tömköre mamma Yngve lite ute och imorgon ska jag rida ute också tänkte jag. Hör av mig mer då!
kan typ fortfarande inte fatta att jag varit med om denna turne typ, och dessutom längst fram alla gånger med 30-60 tusen pers. Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0