Bloggnappning!

Kidnappar bloggen, tycker det behövs uppdatering. Tyvärr har jag inget vettigt att säga, så jag borde nästan låta bli, men så bra självkontroll hade jag inte. Det är Martina som skriver här, jag har hästar i samma stall som Amanda och Tove. 
 
Jag kan tänka mig att motiveringen till att blogga inte kan vara på topp jämnt, det måste vara svårt att känna att ska skriva bara för att skriva, så jag tycker alla kan skriva fler förslag på ämnen (tror Tove gjorde en sån förfrågan förut) som tjejerna kan skriva om så kanske det inte känns riktigt lika svårt? Det är klart det är svårt att langa ämne efter ämne, så tipsa på tycker jag! :) 
 
Jag har haft två bra ridpass idag så därför förtjänar mina två hästar att vara med på bild här på bloggen! 
!
Rolig bild från Zettas första lokala tävling, haha, jag hängde inte riktigt med. Okända hinder kan bitas! 
 
Och ponnykärleken, haha. Oscar! 
 
 
Förlåt för bloggnappningen, haha. Men tipsa om en massa ämnen nu :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0