Anonyma kommentarer

Hej kära anonyma kommentarer. Jag har inget emot era åsikter, goda som onda. Vad vore världen utan åsikter?
Men det är lite jobbigt då ni kommenterar anonymt för då kan jag inte besvara er. Så då ni bara kan diskutera på kan jag inte besvara er vilket är lite orättvist. Så vill ni att jag ska besvara er så får ni sluta kommentera anonymt eftersom, det är svårt att svara och dessutom är det rätt så fegt. Jag känner inte att bloggen ska ta stryk av att jag sitter och besvarar arga människor här i inlägg så här. 
Så i fortsättningen skriv inte anonymt så diskuterar jag gärna. 
 
Sen har väl alla rätt till egna åsikter, både alla läsare och även jag, Nathalie och Tove. Men självklart ska allt diskuteras!
(ps jag rider inte med spö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0