Anledning till mitt bloggade

Anledningen till att jag inte bloggat är väl delvis att jag har ett projektarbete som ska in på torsdag men det är främst pga andra skäl.
Visst ska man aldrig behöva känna att det är ett "måste" att blogga, och man är aldrig, aldrig tvungen men man har ansvar, precis som allt annat i livet. Och jag vill inte blogga själv.

Det är väl enkare att säga så att då jag bloggar själv så är det inte kul, och då vill jag inte blogga. Och då kommer jag inte blogga. Punkt slut. Om vi alla tre bloggar lika mycket så fortsätter jag blogga. 
Så ni vet ni varför jag försvinner, och det är inte för att jag inte orkar, eller inte har lust för om alla bloggar så kan jag blogga året om, när som helst, även om jag har 400 uppsatser och inte ens är hemma. Men finner ingen anledning på att sitta och mata inlägg helt själv.
 
Men, ny start nu. Jag börjar blogga som jag brukar och i alla fall vara lika delaktiv som Tove och Nathalie. 
Bara världens finaste och jag för några helger sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0