Världens längsta dag

Förlåt för mobilinlägg men är så fruktansvärt trött så orkar inte redigera och fixa bilder.
Hela förmiddagen så var jag ju med och hjälpte Tove. Haha ibland känner jag mig som hennes mamma för jag håller på att kissa på mig varje gång nått händer och då hon kommer runt felfritt blir jag alldeles stolt HAHA.
Aja sen åkte jag hem, låg död i min soffa fyra timmar innan jag åkte iväg för att köpa in Yngves kraftfoder.
Efter det drog jag och mamma till stallet. Tvingade mamma att rida honom barbacka eftersom jag skulle smörja och allt.
Hon skrittade bara 20-30 min medan jag smörjde och fixa. Sedan fick Yngve tvättas (ben + lerighals + svans) sedan flätades svansen sen knoppad! Idag blev jag faktiskt helt ok nöjd (:
Nu har hela familjen åkt till Uppsala medan jag ligger hemma för jag behöver sömn haha.
Uppdaterar mer imorgon under dagen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0