Utvärdering Norrtälje Ryttare

Parkering:
Ganska trångt men helt okej, på grus, inte precis bredvid framridning men nästan
Framridning:
Kan kunde vlja två ställen att rida fram vilket är bra. Ena var utomhus på en 18x33 grus. Ganska litet, jag red bara ute men vi var bara två så det vart inte så farligt.
Ridhuset såg völdigt tittigt ut, såg ut sm om de hängt mattor över fönstrena och det kändes jättemörkt och konstigt. Därför valde jag att bara rida fram ute. Annars var underlaget bättre innomhus vad jag hörde.
Tävlingsbanan:
Tävlingsbanan var väldigt fin och låg väldigt fint men det var mycket runt om kring som störde. Jag tyckte tillexempel inte att tre funktionärer skulle stå inne med dommaren och bara stå där och se läskiga ut men aja haha.
De satt ju inne i en transport och det tyckte väldigt många hästar var konstigt. Det var väldigt många hagar runt ridbanan också, det störde inte mig men då de släppte ut alla hästar störde det några i LB:1 klassen.
Cafet:
Det fanns inte så mycket att välja mellan, bara en sorts macka och hamburgare och korv. Inget vegetariskt alltså så de fick speciallordna något. Fanns lite fika men inte mycket.
Övrigt:
Hela området var vääldigt mysigt men som tävlings ställe var det lite huller och buller och det kändes som om allt låg på olika ställen liksom.
Kanske inte en riktig hit för tittiga hästar heller.
Det som var bra dock var att det var som två colectiorings innan tävlingsbanan. Typ en hage, sedan en colectingring innanför staketet och sedan banan. Då hann hästarna liksom titta på banan, det gillar jag!
En sak som var STOR diss var att startlistan kom upp väldigt sent och man fick inga fasta starttider och man fick inte heller reda på när pauserna var. Sånt hatar jag!
Ridklubben Norrtälje Ryttare får 3 av 5 hästskor
image description

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, hur mycket kostar det att ha ponny på grana? :)

2012-05-20 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0