London

På torsdag morgon åker jag till London för att se Coldplay! Jag är borta mellan torsdag till tisdag och har fixat Martina som gästbloggare igen!
Hon har numera två hästar och har nog en hel del intressant att dela med sig av! (:
Jag har fixat typ 10 tidsinställda ändå men inga ridpass att läsa om för min del!
Jag ska rida imorgon och på onsdag, kanske bjuder på någon bild (: Ska även leka dommare vid ett dommarbord till Tove imorgon med och lär nog ta med mig en kamera.
image description

Kommentarer
Postat av: elin

berätta hur det var att se coldplay sen! :D ska se dom här i sverige i augusti så vill veta om det va bra elr dåligt ;)

2012-05-29 @ 17:29:51

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0