Gammalt då jag red Arissa

För någon vecka sedan red jag Arissa. Arissa har min kompis Frida på foder och de står i ett stall som ligger precis bredvid mig.
Jag fick rida en kort stund efter Frida ridit och det gick bra! Hon lyssnade inte så bra på skänkeln men då jag fick använda spöt så blev det fart. Behövde bara ha det där inte använda det. Hon är väldigt lätt i handen, som Yngve vilket jag gillar stort! Dock kände jag att hon gick bakom lod så fick jobba med att få upp huvudet lite på henne och jobba framåt.
Jag tror hon kan vara riktigt rolig att rida om man red henne lite längre och mer seriöst. Men ett trevligt sto! Hon har en väldigt härlig färg också (:
Frida fotade bara två bilder på mig så här får ni en! Jag fotade flera på Frida då hon red innan så jag lägger upp dem innom kort! :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0