Världens finaste c-ponny

Idag red jag Oscar, Martinas (som gästbloggade här en vecka) ponny. Jag red honom ganska mycket förut, men slutade för jag hade fullt upp med Space. Men nu när Space är såld, så har jag all tid i världen till att rida honom,wie! 

Jag började med att skritta fram ca 15 minuter runt slingan med Erin&Mingus och Jennifer&Juni. Sedan red vi tillbaka till ridhuset, men då var det bokat så red på ridbanan i ca 20 minuter. I början var Oscar lite springig och ville inte riktigt ta förhållningarna, det berodde nog på att det blåste och så var han väl ovan med mig på ryggen. Men i mitten och slutet så var han jättefin och avslappnad! Kändes riktigt kul att rida honom idag. Enorm skillnad från sist jag red honom. Han har blivit så fin! Skrittade av honom med Erin runt ovalen. Efter ridpasset så myste vi en lååång stund, han är så himla söt!! 
Har massor av bilder från idag, lägger upp ''uppställningsbilderna'' idag, och imorgon så lägger jag upp ridbilderna. Så håll utkik på bloggen!









Kommentarer
Postat av: Martina

Jättefina! :D Älskar hans min på tredje bilden, haha! Sååå Oscar!

Men jättesöta är ni! :)

2012-03-10 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0