Shoppat

Även idag var vi och shoppade. Satt i bilen och tänkte på att vi inte har något snyggt hoppschabrak. Tjatade och mamma gav sig och vi gick in på Stockholm ridsport. Kollade runt lite. Vi har tittat på ett från shockemöhle men sen hittade jag John Whitaker schabraket! Jag har ju sätt det förut men har alltid trott det kostade 600 kr. Då jag såg att den låg på 389 kr blev den köpt på en gång! Så himla snygg. Kommer användas både på träning på och tävling.
Sen åkte vi till hööks för mamma ville ha ett rött schabrak. Vi köpte ett från showmaster, ett par skor till mig (som är snygga till vardags och till stall!) bakskydd och ridhansdkar.
image description

Kommentarer
Postat av: JN ridsport

Sånt rött vill jag också ha

2012-03-03 @ 00:44:40
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0