Min dag (TIDSINSTÄLLT)

Min dag är helt fullspäckad så jag kommer tyvärr inte kunna blogga något idag!
Jag börjar en timme tidigare än normalt då jag måste göra ett spanskaprov som jag missade innan lovet, sedan ska jag försöka gå till centrum efter skolan för att köpa lite saker till helgen.
Mellan fem och nio sitter jag på handledarkurs på trafikskolan och så ska jag försöka plugga till det härliga nationella provet i fysik vi har på onsdag. Underbart helt enkelt ;)
Idag rider min medryttare, imorgon vilar Amoure och på onsdag (efter nationella) återgår allt till det normala.
'
Känner att den här bloggen måste få lite THG-feber så nu kör vi!
Me and my obsession <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Så snart blir det läskigt på gatorna alltså. Tove övningskör ;D

2012-03-12 @ 10:58:10
Postat av: Sara

ja haha, gör de! :D

2012-03-13 @ 21:16:35
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0