Lite svar på frågor

Tussie
1. Hur länge har du haft Amoure?
2. Har du en allroundsadel på Amoure? Eller har du en hopp och en dressyrsadel?
3. Vilket bett använder du på Amoure?
SVAR:
1. Amoure kom hit 26:e augusti 2011, så snart 8 månader :)
2. Jag har en dressyrsadel och en hoppsadel, båda i brunt läder från Santa Cruz.
3. Jag varierar mellan ett vanligt tredelat och ett tvådelat med fasta ringar, han går bra på båda.
'
Lovisa
1. Finaste färg på häst du vet?
2. Ponny/häst
3.katt/hund
SVAR:
1. Mörkfuxar eller gråskimlar tycker jag är väldigt fint! Sen tycker jag att Amoure har en charmig färg med sin fuxfärgade mule :)
2. Ponny!
3. Hund.
'
Elin
1. vilken hästras skulle du vilja ha?
2. Rider du helldre en för pigg häst elr en för slö häst?
SVAR:
1. Svår fråga! Jag bryr mig inte så mycket om rasen, men jag har alltid velat ha en connemara (vilket jag har nu) och ett arabiskt fullblod :) Det har alltid varit mina favoritraser!
2. Helt klart en för pigg häst!
'
Daniela
Vilken är din favvo ras?
SVAR:
Connemara och arabiskt fullblod, men jag tycker inte att rasen är särskilt viktig (:
'
Elin
Vad är det bästa med Amoure?
Hur högt har du tävlat? :)
SVAR:
Det bästa med Amoure är nog att han alltid är så positiv och verkligen kämpar! Sen är han riktigt mysig, en riktig kelgris! Jag gillar hela hans personlighet, det enda dåliga är att han är lite för mammig ibland ;p
Jag har tävlat 1 m :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0