Gårdagen

Igår hade jag hela ridhuset för mig själv, vilket var riktigt skönt!
Märktes dock att jag inte ridit honom ordentligt på en vecka (var ju sjuk i slutet av förra veckan och sedan åkte vi till fjällen) för han var ganska spänd. Jag jobbade mycket med lösgörande arbeta på volter och serpentinbågar där jag i bågen/volten flyttade honom utåt för skänkeln och fick honom att forma sig för min innerskänkel.
Amoure blev mer och mer avslappnad hela tiden, tyvärr hade jag en tid att passa så jag hann inte riktigt rida så länge som jag hade önskat men han kändes fin i slutet, dock hade jag gärna velat ha honom i en högre form men han var åtminstone avslappnad i hela kroppen för på slutet kunde jag trava runt på honom i ett lugnt tempo i en låg form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0