Fick rida bästa Fleur idag!

Den här veckan har jag praoat på Högvretens Ridcenter, och eftersom jag varit så duktig (hihi) så fick jag rida Fleur!

Idag red vi mycket galopparbete, och det uppskattade Fleur väldigt mycket och det blev några skutt här och var, haha. Traven innan galoppen så taggade hon till, och när jag gjorde själva galoppskänkeln så flög hon rätt upp i luften och sen fram i galopp, hahaha! Mestadels av lektionen gick åt att vi skulle rida på böjt spår i trav och behålla hästen rak. När jag red in på de böjda spåret så tappade Fleur takten, men när jag rättade till det så kändes det jättebra! 
Några bilder från idag, Sara filmade också så film kommer.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin jacka Nathalie, vad är det för någon och vart har du köpt den? :)

2012-03-10 @ 10:32:15
Postat av: Fanny

Vilken fin häst! :)

2012-03-10 @ 14:13:47
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 07:35:10
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0