Dresyrtävling

Idag var jag på Vallentuna och tävlade. Det gick både bra och dåligt. Det som gick super var hur han skötte sig på plats. Han höll sig på marken och var supersnäll! Det var bra eftersom det varit lite jobbigt de senaste dagarna.
Berättar mer sedan men i ridningen var han spänd och skänklarna försvan helt och hållet. Kändes som om jag bankade mig igenom programet då det väl var dags. På väg ut tänkte jag att jag skulle få typ 50 % men det hela slutade på 62,5?? % vilket är bättre än sist och det räkte till vinst så vi åkte hem med blågul rosett! Det kan man ju inte vara mer än glad för!
Fler bilder kommer då jag kommer hem! Nu är det lite bråttom till stallet igen!
image description

Kommentarer
Postat av: Tussie

Men vad kul! Grattis till vinsten! :D

2012-03-04 @ 17:07:19
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Martina

Bäst!

2012-03-04 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0