Dagen

Idag red Linda Yngve ute på slingan. Var inte där utan i ridhuset med Martina. Han hade varit busig och bockat runt så Linda fick hoppa av.
Jag red Oreo senare i ridhuset och hade fokuset att rida mer seriöst än jag gjort tidigare. Det gick jättebra i början då jag inte hade så mycket krav. Han hade bra takt och jobbade på bra. Men då jag krävde samling så blev han stel och ville inte ställe sig överhuvud taget i ena varvet. Jobbade på och lyckades väl lite halvt. Red i min pikee idag för första gången idag, härligt!
Vi var i stallet i 6 timmar.. o.o fattar inte varför det tog sådan tid? Aja
Inga bilder från idag så bjuder på lite gamla bilder på Yngve.
image description

Kommentarer
Postat av: Tussie

Älskar den andra bilden! :D

2012-03-02 @ 06:50:09
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Martina

Pikén <3 Såå fin!

2012-03-02 @ 17:07:39

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0