Bilder från sista 2 månaderna

Text från näst sista ridpasset med Space: ''Idag red jag i 45 minuter. Fokus låg på att få till riktigt bra skänkelvikningar, och det lyckades vi med! Tillochmed i galopp! Ponnyn var så duktig :') Skrittade av henne länge, kanske 25 minuter.''

Åh, jag minns hur överlycklig jag var över hur lugn hon var det ridpasset, hon stressade inte upp sig när jag gjorde skänkelvikningarna i galopp, hon var en pärla den dagen! Saknar ponnyn när jag läser om gamla ridpass, får flashbacks från dagen. Känns som igår..




Den här bilden är tagen från nästsista ridpasset.









Kommentarer
Postat av: Sara

så fina♥

2012-03-03 @ 12:23:38
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0