Amoure 2 mars

Nu är jag hemma. Har haft en härlig skidvecka med riktigt fint väder flesta dagarna (:
'
Idag var det upp i sadeln igen, hade en kompis med mig som fotograf så jag red lite nere på slingan/ängen.
Det var riktigt härligt väder och Amoure verkade ha lite vårkänslor, tyvärr är det fortfarande ganska isigt så jag skrittade och travade lite på ängen där underlaget var okej samt galopperade längs en del av stigen. Han skuttade lite hit och dit i början men lugnade sedan ned sig och var duktig :)
Hade inga speciella krav, kände mest igenom honom lite bara.
Visst var vi snygga? Lägg märke till tränsets fodring :D

Kommentarer
Postat av: Tussie

Gud vad söta ni är på bilden! :D

2012-03-03 @ 09:58:11
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0