15/3-12

Idag har jag haft det lite jobbigt med nacken, antagligen efter gårdagens träning som innebar mycket styrande (;
Pappa var jättesnäll och hämtade mig efter skolan så jag hann rida innan intaget.
Eftersom han var så duktig igår och han verkligen fick jobba med saker han aldrig gjort tidigare så hade jag inga jätte högra krav, han var dessutom lite småbråkig, försökte rycka tyglarna ur handen på mig och så vidare.
Annars var han trevlig och klev på bra. Jag gjorde mycket övergångar och tycker att han lyssnade bra, han har lite svårare att bryta av från galoppen om den är ordentlig, men det börjar ta sig (:
Jag red på ovalen men avslutade på ridbanan för lite gratis vattenträning, perfekt att träna nu när det finns stora pölar! Han bryr sig i alla fall inte ett dugg om vatten än så länge, vi får se vad som händer när vi tränar på riktigt.
En bild från ett pass på ridbanan i september. Vad tittar jag på?


Kommentarer
Postat av: Tussie

Sv till Tove; Javisst är det :D Ja han är jättefin <3 ;) Förstår det, men hur går det med Amoure? :)

2012-03-15 @ 20:47:08
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0