Vilket träns?

Eftersom jag bara har ett dressyrträns och ett hoppträns blir det att mitt dressyrträns används hela tiden vid exempel uteritt osv. Det gör att det sliter väldigt mycket på den.
Har typ tre träns till men de är alla bruna haha.
Vill ha ett ganska snyggt men ändå billigt att rida ut/träna ibland med och använda den andra till träning/ tävling.
De jag har tittat på är en från hööks och en från myone.
Den från hööks kostar 429 kr och den från myone kostar 398 men har tidigare kostat 700.
Vilken ska man ha???


Kommentarer
Postat av: elin

har det lackade från hööks, älskar det! lädret är mjukt o fint, samt att det är riktigt snyggt! fast jag tycker inte det passar som ett lite mer slit o släng träns, själv har jag mitt till träning/tävling :)

2012-06-14 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0