Vila!

Idag fick Yngvis vila! Jag var i stan tidigare med en vän och hennes Chihuahua och åt lunch! Jag och mamma åkte till stallet senare och tog med oss hans mat, borstar och allt ner till hagen. Vi tog ut honom så började det spöregna. I vanliga fall hade vi låtit honom sova ute endå men han har hovis tidigt imorgon så mamma och jag tänkte att han får sova inne i natt och få ordentligt med sömn. 
Jag stoppade honom i boxen och gick till bilen. Vi glömde en sak och gick tillbaka typ fem minuter efter vi länat honom och då sov han haha, så han tyckte nog att det var ganska skönt!
Finfina häst! Lägger upp planering för imorgons dressyrpass senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0