Utvärdering 4Ben

Parkering: Bra, i en stor hage, jag gillade en väldigt mycket, väldigt nära ridbanan också!
Cafe: De hade inte alls mycket men för mig spelar det inte en sån jätte stor roll!
Framridning: Ute på 20x60 grus. Lite hårt underlag men väldigt bra ändå med mycket plats! Låg precis parallelt med tävlingsbanan så man han titta på den och dommaren då man red fram liksom. Fanns även en stor hage precis bredvid framridningen där man kunde skritta fram längre innan och skritta av, väldigt bra!
Tävlingsbanan: Fanns ingen collecktingring men eftersom att den låg så nära spelade det inte så stor roll. Däremot tyckte jag de gav startsignal lite för tidigt men aja! Dommaren satt i en bil
Övrigt: Ingen stor tävlingsplats men det passar mig som bäst! Jag gillade stället väldigt mycket och personalen var väldigt trevlig. Dock var det inte så många funktionärer på plats, exempel ingen som sa vilka som kunde rida fram och så men det gick bra ändå!
4Ben får 4 av 5 hästskor av mig! U U U U U
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0