Ut och rida i regnet

Nu, eller snart ska jag åka till min medryttarponny Ben som jag rider då och då. Har planerat att rida lite lugnt idag, mest ''lära-känna-varandra-ridning'', inte kräva för mycket osv. Red honom regelbundet för ca två år sen, sen köpte jag ju Space, som de flesta som läst bloggen ett tag vet om. Men nu rider jag ca två dagar i veckan på Fleur och Ben lite då och då. Vet hur han fungerar, men eftersom jag bara ridit honom två gånger nu på senaste, varav en gång bara skritta honom, så tar jag det lite lugnt idag. Det regnar också, så vet inte hur ridbanan ser ut. Lär nog vara väldigt blött! (Finns inget ridhus)
Bjuder på lite bilder från när jag var medryttare på honom för två år sen. Herregud vad både jag och ponnyn utvecklats. Min sits är det stor skillnad på! Och Elin (Bens ägare) har gjort ett grymt bra jobb med honom!!




Kommer mer senare, nu måste jag till stallet, uppdaterar sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0