Tipsa mig gärna

Jag är ledsen för att min uppdatering har varit så dålig senaste dagarna, jag har haft så mycket i huvudet och verkligen inte haft någon lust att sätta mig vid datan och skriva ihop ett bra inlägg.
Idag ska jag inte till stallet, jag har varit på begravning under dagen och ska på grillfest hos en kompis nu på kvällen, men imorgon ska vi ut på äventyr, så jag ska se till att det blir både bild och film att visa er sedan :D
'
Är det något ni vill att jag skriver om får ni gärna tipsa mig, så kommer blogglusten förhoppningsvis snart tillbaka :)
Imorgon så :D

Kommentarer
Postat av: tussie

Skriv om din utrustning som du har på Amoure, och vad du ändrar på olika årstider (:

2012-06-05 @ 17:23:46
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Daniela

Var har du köpt schabraket! Väldigt fint! :)

2012-06-07 @ 17:55:21
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0