Sötaste hästen!

Idag var tanken att Yngve skulle vila men att jag skulle ta in och borsta honom, ge honom hans kraft osv. Så jag tog grimman och gick ner till hagen. De hade öppnat upp i skogen i deras stora sommarhage så jag gick runt och letade tils det ploppade upp ett Yngve huvud i skogen! Han hängde med sina bästisar, Farenheight och Toker.
Jag satte på honom grimman men han satt fast i marken och ville erkligen inte gå in haha. Jag tänkte ju inte tvinga honom men stod där en stund och väntade på att han skulle följa med in men istället la han huvudet på min axel gulle. Så jag kliade honom i pannan och i öronen som han älskar. 
Så jag ändrade mig, hittade en pinne och kratsade hans hovar med den. Sen gosade vi, jag kliar honom under magen, då lyfter han jätte fint på benen och så kliar han mig på ryggen. Efter att tag gick jag och då gick han tillbaka till sina kompisar!
Kärlek till världens bästa, att en häst kan göra en så glad!
Alltså jag blir så glad då jag ser de här bilderna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0